Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hoi hier een stuk in vaaswillen jullie u mening eens zeggen
groetjes miet1
bolle vaas waar een glazen vaas in past
zet de twee asprtritas blad in de bolle vaas zet daar de glazen vaas in een blad in de glazen vaas doen en het tweede blad in midden door knippen een helft rond de vaas draaien en een knoop in leggen
dan opvullen met
5rozen ,enkel takjes groen vb brem ik heb ander groen maar ken de naam niet ,4anthuriums, [afbeelding verwijderd niet-https]
Nou ik vind hem super!!!
Mooie kleur blad ook van de Anthurium
De bolle vaas komt goed tot zijn recht met je gestrikte blad!
Misschien had je het groen korter kunnen insteken?
Mooie cimbinatie van kleur. Maar ik zou persoonlijk meer trapsgewijze werken en 3rozen onderaan bijelkaar steken met groen en dan verder omhoog werken en de 4de roos apart steken of weglaten.Het is maar een idee.