Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik vind hem ook heel mooi zo, als je het drukker gaat maken vallen de ranken minder op en dat is ook zonde, maar het kan wel je zal dan een heel andere kerstboom krijgen.
dat is inderdaad een idee, maar ik zou de lichtjes wel aan de binnenkant van je boompje bevestigen, dan heb je een zachte verlichting en je versiering word niet drukker. Ik heb verleden jaar een boompje gemaakt van mullenbeckia of zo iets en die verlichting ook langs de binnenkant gemaakt.
Je kunt er ook een lange rank klimop overheen draperen (zeker als je de toren buiten zet) in een spiraalvorm eventueel denneappeltjes en lichtjes zou ik er ook in doen, maar het is ieder zijn eigen smaak natuurlijk!
Hallo lieve mensen!
Hartelijk bedankt voor de suggesties! Ik heb een paar van die trosjes rode bolletjes weggenomen (ik hou het liever sober, maar ik heb er wel de lampjes ingestoken en het valt nu heel goed mee.
Bedankt nog voor de reacties en tot mijn volgende probeersel
Hoe maak je zo een kerstboom?
Ik zou dit graag ook eens proberen, het is eens iets anders dan een traditionele kerstboom.
Het is trouwens een hele mooie boom, chapeau!
Bedankt voor de fijne reacties.Als je effe bij de foto van de boom kijkt,zie je de beschrijving.
kegel gemaakt van kippegaas
wilde wingerd
klimopranken
en dan nog wat mos ,skimia tussen de ranken gestoken en nu langs binnen in de kegel nog lampjes