menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kerststuk

Ga naar meest recente reactie

Jose47

Jose47

twee strokransen, berkenschors lijmpistool, mos, bessen , glazen kerstballetjes
(ik heb wel gewoon mos gebruikt, normaal moest het met bolmos maar dat vind ik nogal duur om aan te kopen)

[afbeelding verwijderd niet-https]

Josée47
donderdag 29 november 2007 - 20:52
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

Hallo
Ik ken egt niks van bloemschikken maar waarom zeg je 'normaal moest het bolmos zijn...'
In een bloemschikking breng je toch je eigen gedachten in dus dan maakt het toch helemeel niet uit wat je gebruikt zolang je er maar van geniet.

greetz Damy
donderdag 29 november 2007 - 20:58
Jose47

Jose47

Hoi Damy,

Op het voorbeeld waarvan ik dit stuk gemaakt hebt was het met bolmos gedaan, je moet dit dan natuurlijk niet zo doen en je mag er je eigen gedacht van maken, wat ik dus ook heb gedaan zeker ook al om de kosten te drukken. Ik vond het ook wel heel mooi met bolmos, maar het eindresultaat vind ik nu toch ook heel goed.

Groetjes
Josée47
donderdag 29 november 2007 - 21:04
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

zolang je er maar plezier aan hebt
doe zo verder

greetz Damy
donderdag 29 november 2007 - 21:07
hommeltje

Hommeltje

Ja ik weet niet of je in Belgié woont ,maar daar zag ik veel berkebomen net als in Brabant.
maar in de randstad (omg.Rotterdam niet hoor )Dus wil ik hem ook maken,ik vind de ster wel leuk,moet ik zo'n stuk rijden .JAMMER
vrijdag 30 november 2007 - 00:34
nath

Nath

hallo josé

ik vind het echt mooi met het plat mos hoor, het is waar dat bolmos redelijk duur is , dus doe ik dat soms ook vervangen door plat mos,

groetjes nath
vrijdag 30 november 2007 - 06:57
Indah

Indah

Heeeeeeeel mooi !

groetjes, Indah
vrijdag 30 november 2007 - 12:55
moniqueh

Moniqueh

dit is gewoonweg PRACHTIG

groetjes
Monique
vrijdag 30 november 2007 - 15:10
mietensie

Mietensie

hoi zeg jose waar haalt ge die berkenschors is heel prachtig geniet van alle stukjes groetjes
vrijdag 30 november 2007 - 18:36
Jose47

Jose47

De schors die ik gebruikt heb heb ik gekocht in een tuincentrum, het zijn stukken van een 30 cm op 15 cm (ongeveer toch). Ik heb zelf wel berken staan maar daar komt geen schors van en als je berken hebt die hun schors lossen zijn het meestal dunne kleine reepjes , dus heb ik het maar aangekocht.

Groetjes
Josée47
vrijdag 30 november 2007 - 19:21
nora

Nora

een prachtig stuk, proficiat
vrijdag 30 november 2007 - 21:34
kurt

Kurt

Daar moet serieus wat meet- en paswerk aan geweest zijn om die mooie stervorm te verkrijgen.

Moet het nog gezegd worden dat ook dit weer een stuk is dat mag gezien worden en anderen op ideeën brengt.

Kurt
vrijdag 30 november 2007 - 23:07
RVRV

RVRV

Mooie ster

groet
RVRV
zaterdag 1 december 2007 - 12:37
Jose47

Jose47

Bedankt voor jullie reacties.

Kurt: het viel best mee om het zo te laten uitkomen, ik heb 6 stukken gebruikt omdat mijn kransen zo groot waren, en eerst lijm je alle uiteinden van de schors aan elkaar en het middelste deel van elk stuk schors lijm te tegen je krans.

Groetjes
Josée47
zaterdag 1 december 2007 - 16:54
mietensie

Mietensie

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 2 december 2007 - 17:45
duimpje

Duimpje

heel mooi jose !
zou het wel hier willen staan hebben !
zondag 2 december 2007 - 20:20
decoels

Decoels

hallo josée,

weer zo'n prachtig stuk, kijk er steeds naar uit om jouw creaties te zien verschijnen, zijn altijd volledig mijn ding! doe zo verder en laat ons vooral meegenieten
maandag 3 december 2007 - 09:51
Bowie

Bowie

Prachtig die stervorm!
maandag 3 december 2007 - 14:57
Jose47

Jose47

Bedankt voor jullie reacties.
Josée47
maandag 3 december 2007 - 17:02
Karintje

Karintje

Heel erg mooi José!

Een kennis van mij heeft dat vorig jaar gemaakt rond deze tijd, dus ik weet hoe het er "live" uitziet ook!
SUPER!!!

Grtz,
Karin
maandag 3 december 2007 - 18:13
Jose47

Jose47

Hoi allemaal,

ikke met mijn plat mos, mijn schoonzus gaf me een handig idee , om stenen te nemen of zelfs isimo of zoiets dat rond is bovenaan en daar het mos op te doen, dit zou dan heel erg lijken op bolmos en zou dus veel goedkoper zijn. Persoonlijk vind ik dit wel een goed idee.

Groetjes
Josée47
maandag 3 december 2007 - 18:54
Karintje

Karintje

Das idd een goed idee en scheelt in de geldbeurs
Of het resultaat even mooi ga zijn als met bolmos betwijfel ik, maar is zeker het proberen waard!

Grtz,
Karin
maandag 3 december 2007 - 18:57
enzy

Enzy

Gewoon prachtig !!

Enzy
vrijdag 7 december 2007 - 11:10
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 5 + 5? (beveiligingscontrole) *