Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Bij de aveve, maar.......zéér duur. Ik koop de mijn altijd op rommelmarkten, kringloopwinkels, garageverkoop. Je moet dan ongeveer tellen voor een volle bananendoos 3 tot 5 euro. Laatst op een garageverkoop 3 dozen, met klemmen, potten, vultrechter, reservedeksels voor 2 euro.
Weet ook niet waar je wel woont,maar onlangs heb ik op een opendeur in Beverloo in"Brouwland" alle soorten ,verschillende maten en alle benodigdheden hiervan gezien.
er staan er gans het jaar door in de kringloopwinkels
let goed op dat er geen kleine schilffertjes van de deksels of van de bokalen zijn.
de ringen , de sluitingen die koop je zeer voordelig:
stock vermeersch : vladslo en in Brugge
en ook bij Eurostock winkels : er is er één in sint-niklaas die op zondag open is
bij veel kringloopwinkels krijgt men ze zelfs gratis
ik heb er dozen vol gekregen in Heusden-Zolder