goeie morgen iedereen... Dankjewel iedereen voor de toffe reactie's... af en toe heb ik nog wel eens een paniek gevoel, maar dat is sporadisch.... en met de medicatie die ik nu krijg kan ik redelijk slapen althans .... vorige week.... maar nu hebben we een lastige nacht achter de rug.....
Ons Molly... ( het is een kater... na bijna een jaar ontdekt bij den dierenarts...die ons dus leerde dat , dat pruimke eigenlijk een paar ballekes waren
) Nu liep dat beestje rond met een meiskesnaam... en we zeggen nog altijd haar... in de plaats van hem... maar meestal als we hem roepen is Het Mol, of molleke..... ondanks dat hij blind is.... trekt hij enorm goed zijne plan.... en is hij nog vriendelijker en liever geworden tegenover ons !.....en blijft hij op onzen hof... maar eergisteren is hij het weer eens afgetrapt, s'avonds ( we laten meestal de buitendeur van de loft ( binnenterras 1e verdiep) open zodat hij buiten zijn pieske en kakske kan gaan doen, want een kattebak, hoe goed dat we hem ook proper houden... stinkt, en de kleine hondjes zijn jaloers... en gaan daar ook hun drollekes in leggen en dat zint ons mol niet natuurlijk.....vandaar als het even kan geen kattebak....( dat ter inlichting)...en Mol was 'smorgens niet op het appel.... want dan krijgt hij lekker beetjes onder de vorm van wat poezemelk, en een paar rollekes hespeworst.... channellekesvlees (genoemd naar mijn vorig hondje , die daar op knettergek op was ).... omdat Mol hier dus gemarteld is, ben je daar toch mee bezig.... van :"ik hoop dat ze hem geen kwaad hebben gedaan, verdikke "..... s'avonds was hij nog niet thuis, dus gisterenavond... Theo lag maar te woelen, dus geen van beiden konden we slapen, tot mijnheer de poes onder de morgen aan de deur stond te miauwen....
Theo vliegensvlug de deur gaan open doen..... en dan zijn we in slaap gevallen, alé, tot de kat haar tevredenheid kwam vertellen hup ons bed in en maar rollebollen en ons kopkes geven van den ene naar de andere , uren aan een stuk.... uiteindelijk zijn we dan opgestaan.... met wallekes onder de ogen..... het zal vandaag een beetje minder zijn.... maar we zijn blij dat ons huishouden terug compleet is..... Vandaag ga ik een notentaart bakken "tarte aux noix Dauphine... want in ons dreef hebben we enorm veel boerenoten kunnen rapen... we hebben er zelfs nog van verleden jaar ... voor diegene die geinteresseerd zijn wil ik gerust het receptje geven... zo ik ga aan de slag !